Overslaan naar inhoud

Intervisie

Europe/Amsterdam
Aan de kalender toevoegen:

Een energieke sessie waarin je met andere duurzaamheidsprofessionals je vragen, struggles en successen onder de loep neemt. Je vertrekt met frisse inzichten, nieuwe energie en concrete tips die je direct kunt toepassen in je werk.

Over Intervisie

Ik krijg de salesafdeling niet mee, wat kan ik doen? –
Hoe kan ik het gesprek met mijn leveranciers het beste aangaan over ESG? –
Hoe houd ik mijn MT aan hun woord met betrekking tot duurzaamheid? –

Intervisie is een slimme manier om van én met elkaar te leren. We zoomen in op jullie eigen situaties uit de praktijk en onderzoeken wat er onder de oppervlakte speelt en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Met slimme vragen, eerlijke gesprekken en een snufje humor kom je tot inzichten die je in je eentje niet vindt. Het is een plek waar je samen leert, verdiept en lacht. Maar ook weer even voelt waarom jouw werk ertoe doet en dat je niet de enige bent.

Hoe werkt het?

We starten de sessie altijd met een korte check-in.

Daarna brengen één of twee deelnemers een vraag of dilemma in. Met een duidelijke intervisiemethode begeleiden we het gesprek zodat de inbrenger tot de kern komt, patronen doorziet en nieuwe opties ontdekt. De rest van de groep denkt scherp mee: niet met adviezen strooien, maar écht verdiepen, doorvragen en spiegelen.

Er is ruimte voor luchtigheid, herkenning en soms ook even frustratie, allemaal welkom. Tussendoor nemen we korte reflectiemomenten, zodat inzichten kunnen landen en iedereen iets meeneemt. Je sluit af met concrete acties en een dosis vertrouwen om weer verder te gaan.